Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

No cookies to display.

Låt hyresgäster rapportera fel via en felanmälan

Felanmälan hjälper dig att hålla ordning och reda.

En felanmälan kan skapas av en hyresgäst via hyresgästportalen eller av dig som hyresvärd. Som hyresvärd får man en översikt på alla felanmälningar och kan planera åtgärder. Både hyresgäst och hyresvärd kan komplementera felanmälan med bilder.

Skapa en ny felanmälan som hyresvärd

Om en hyresgäst rapporterar fel via exempelvis e-post eller telefon kan du som hyresvärd registrera ärendet i TenFAST som en felanmälan.

Välj, hyresgäst och hyresobjekt som felanmälan angår. Beskriv sedan felet med ett ämne och frivillig beskrivning. Tillsist väljs en prioritetsnivå för hur akut felet är.

Formulär för att skapa en ny felanmälan som hyresvärd

Ladda upp bilder

Efter felanmälan har skapats kan den komplementeras med bilder. Bilder kan laddas upp av hyresgäst eller hyresvärd.

Vyn för ett skapad felanmälan med bilder

Planera en åtgärd

En ny felanmälan kan man planera en åtgärd och notifiera hyresgästen via e-post. Hyresgästen får även en länk till felanmälan i hyresgästportalen där de alltid kan se aktuellt status.

Vyn för att planera ett åtgärd

Markera som slutförd

När en felanmälan är åtgärdad kan man markera den som slutförd. En felamälan kan markeras som slutförd oavsett om den är planerad eller ny.